Leverandørannoncering
Leverandørannoncering
Digital annoncering med Lomax
Digital annoncering med Lomax
![RetailMedia](https://cdn.lomax.dk/image/fetch/q_auto,f_auto/https://www.lomax.dk/-/media/lomax/statiske-sider/om-os/retail-media/12col_top_retail.jpg%3Fh=383&iar=0&w=1570&rev=22d8baf4733d4e39a1f6e06005464c90&version=21012025141036&h=383)
Dedikeret til digital marketing
Vi oplever, at Lomax’ leverandører i stigende grad udvider deres medieinvesteringer til digitale kanaler, og dedikerer en del af deres budget til målrettet digital marketing.
Derfor tilbyder vi annoncering på lomax.dk, hvor du som leverandør kan styrke din position på B2B-markedet. Dette giver dig adgang til nye kampagnemuligheder baseret på vores årelange kundeindsigt og solide digitale fundament inden for B2B-markedet.
Vores digitale videreudvikling fungerer som et supplement – ikke en erstatning – til det markedsføringsbidrag, som leverandører fortsat succesfuldt investerer i, herunder trykte tilbudsaviser og andre traditionelle markedsføringsaktiviteter.
![RetailMedia](https://cdn.lomax.dk/image/fetch/q_auto,f_auto/https://www.lomax.dk/-/media/lomax/statiske-sider/om-os/retail-media/6col_01.jpg%3Fh=383&iar=0&w=770&rev=7b05e1e7d0534afaad65f2a22a1c7d22&version=21012025141043&h=383)
Rendyrket og attraktiv målgruppe
Når du annoncerer på Lomax’ kanaler, får du adgang til en målgruppe af små og mellemstore virksomheder, især på Sjælland og i hovedstadsområdet. Vores kunder tæller typisk indkøbsansvarlige, ejere, direktører samt kontor-, administrativt eller facilitypersonale. Vi når ud til arbejdspladser på tværs af adskillige brancher, som hver dag benytter lomax.dk, som primær selvbetjeningsløsning. Hvis kunderne besøgte Lomax fysisk, ville dørklokken ringe uafbrudt. Hver arbejdsdag har lomax.dk over 33.000 sessioner – et konstant flow af B2B-kunder, der søger produkter og løsninger til deres arbejdspladser, direkte på lomax.dk. I dag afgives mere end 90% af alle ordrer online, hvilket understreger, hvordan lomax.dk er blevet en central platform for effektivt B2B-indkøb. Danske indkøbere søger i stigende grad produkter direkte på multibrand-platforme som lomax.dk – ofte drevet af en præference og loyalitet over for brandet.
![RetailMedia](https://cdn.lomax.dk/image/fetch/q_auto,f_auto/https://www.lomax.dk/-/media/lomax/statiske-sider/om-os/retail-media/6col_02.jpg%3Fh=383&iar=0&w=770&rev=02e295be87d94326b956ada03755f6b0&version=21012025141053&h=383)
![RetailMedia](https://cdn.lomax.dk/image/fetch/q_auto,f_auto/https://www.lomax.dk/-/media/lomax/statiske-sider/om-os/retail-media/6col_02.jpg%3Fh=383&iar=0&w=770&rev=02e295be87d94326b956ada03755f6b0&version=21012025141053&h=383)
Rendyrket og attraktiv målgruppe
Når du annoncerer på Lomax’ kanaler, får du adgang til en målgruppe af små og mellemstore virksomheder, især på Sjælland og i hovedstadsområdet. Vores kunder tæller typisk indkøbsansvarlige, ejere, direktører samt kontor-, administrativt eller facilitypersonale. Vi når ud til arbejdspladser på tværs af adskillige brancher, som hver dag benytter lomax.dk, som primær selvbetjeningsløsning. Hvis kunderne besøgte Lomax fysisk, ville dørklokken ringe uafbrudt. Hver arbejdsdag har lomax.dk over 33.000 sessioner – et konstant flow af B2B-kunder, der søger produkter og løsninger til deres arbejdspladser, direkte på lomax.dk. I dag afgives mere end 90% af alle ordrer online, hvilket understreger, hvordan lomax.dk er blevet en central platform for effektivt B2B-indkøb. Danske indkøbere søger i stigende grad produkter direkte på multibrand-platforme som lomax.dk – ofte drevet af en præference og loyalitet over for brandet.
Afrapportering er kernen
Vi tilbyder bannerannoncering til relevante budskaber, men annoncering hos Lomax er mere end placeringer. Vi tilbyder løbende afrapportering med indsigt i visninger, kliks og salgsdata, så resultaterne kan måles og kampagner optimeres.
Du får adgang til et Dashboard, så der løbende kan følges med i kampagnens performance. Når kampagneperioden er slut udarbejder vi en fuld kampagnerapport, som opsummerer alle aktiviteter og resultater.
![RetailMedia](https://cdn.lomax.dk/image/fetch/q_auto,f_auto/https://www.lomax.dk/-/media/lomax/statiske-sider/om-os/retail-media/6col_03.jpg%3Fh=383&iar=0&w=770&rev=f953c13e0dc24d9d8967e693b4597000&version=21012025141058&h=383)
Lomax Mediekit - JA TAK
Lomax Mediekit
Ønsker du at tilmelde dig listen af leverandører, der planlægger at annoncere digitalt i samarbejde med Lomax?
Udfyld formularen og modtag vores Mediekit med 3 pakkeløsninger om omdrejningspunkt; BASIC, PLUS & PRO+
Har du spørgsmål, eller ønsker du at høre mere, er Anne Schou Thorsen, e-com Growth Marketer, klar til at hjælpe. Du kan kontakte hende her: anne.thorsen@lomax.dk
Danmarks bedste B2B-webshop
I 2024 blev Lomax kåret som “Danmarks bedste B2B-webshop” af danske B2B-indkøbere, baseret på en analyse fra Dansk Industri. Download analysen her.
Det ligger i Lomax’ DNA at være i konstant udvikling. Som en af de første virksomheder lancerede vi en webshop allerede i 1999 – et modigt spring, der markerede overgangen fra analog til digital. Denne pionerånd definerer vores kultur og vores position som en digital frontløber.
Vi udvikler vores platform og åbner for annoncepladser på lomax.dk – et strategisk valg, der giver leverandører unikke muligheder for at nå en relevant målgruppe.
Vi er forpligtede til at skabe værdi uden at gå på kompromis med tillid og relevans for både kunder og leverandører. Dette bygger på en dyb respekt for vores langvarige relationer med alle parter.
![RetailMedia](https://cdn.lomax.dk/image/fetch/q_auto,f_auto/https://www.lomax.dk/-/media/lomax/statiske-sider/om-os/retail-media/6col_04.jpg%3Fh=383&iar=0&w=770&rev=529b1a193d6249da82ae7d3287aff271&version=21012025141102&h=383)