Mangler du nøgleskilte til virksomheden?
Nøgleskilte er en både praktisk og billig løsning, når du skal holde styr på alle nøglerne. Faktisk bruger mange større virksomheder i dag en eller anden form for navne- og nøgleskilte til deres ansatte, bl.a. fordi det løser en lang række praktiske udfordringer.
Netop derfor er det også udbredt at bruge nøgleskilte, da det gør alt fra planlægning af vagtplaner til bygningsadgange og uddelegering af ansvar og opgaver, markant nemmere - f.eks. er skiltene særligt smarte at bruge, hvis dine medarbejdere:
- arbejder i forskellige bygninger eller lokaler
- tilhører forskellige teams og afdelinger
- møder på forskellige tidspunkter, f.eks. dags-, aften-, og natarbejde
Er det også tilfældet i din virksomhed, har du behov for en god løsning til at sætte nøgler og adgange i system, eller er du bare løbet tør for navneskilte til dig og dine kolleger? Så gå på opdagelse i vores store sortiment.
Find praktiske nøgleringe og -skilte her
Det skal være slut med at spilde tiden eller fryse fingrene, mens du leder efter nøglerne til hoveddøren, firmabilen og lageret. Derfor har vi samlet alt du skal bruge til at holde styr på dine nøgler i dagligdagen lige her.
Find det nøgleskilt eller nøglering du skal bruge blandt vores mange varianter, og vælg en størrelse og farve, der passer dig. Du kan f.eks. vælge din nøglering i størrelserne:
- 12 mm.
- 15 mm.
- 20 mm.
- 25 mm.
Skal du ofte have dit navneskilt eller nøglekort frem eller foretrækker du at have det hængende i en nøglesnor i bukselinningen eller om halsen? Så se vores udvalg af keyhangers, nøglesnor og kortholdere her.
3 nemme måder at organisere dine nøgler på
Har du også behov for at organisere nøglerne bedre, forhandler vi nøgleringe i klare farver og med små skilte, så du let kan adskille den ene nøglering og -skilt fra den anden. Samtidig er vores nøgleringe produceret i plast, hvilket gør dem lette, så du undgår tunge nøglebundter i lommerne.
Brug de 3 måder her, når du skal organisere dine nøgler:
- sæt i alfabetisk orden
- sæt i farve orden
- sæt i orden efter teams og/eller vagtplaner
Med andre ord, det behøver ikke være svært at få styr på nøglerne. Og skulle du have behov for at reorganisere, f.eks. når der kommer nye kollegerer til i afdelingen, så kan du nemt genbruge dine nøgleskilte, da etiketterne kan udskiftes. Overvej alternativt også at opsætte en nøgleboks og nøgleskab, der hvor du og kollegerne har særligt behov for at kunne få adgang. På den måde:
- bliver vigtige nøgler ikke væk
- du sparer tid på at lede
- og sikkerheden øges markant i virksomheden
Opbevar dine nøgler ekstra sikkert
Indbrud og tyveri må siges at være enhver virksomhed mareridt. For hvad kan der ske, hvis vigtige systemnøgler pludselig forsvinder eller en kollegas nøgleskilt med adgang til serverrummet stjæles af ubudne gæster? Man tør næsten ikke tænke tanken til ende.
Derfor anbefaler vores eksperter også, at du som arbejdsplads altid tager dine forholdsregler - f.eks. ved at øge sikkerhedsprotokollen i virksomheden med værdi- og nøgleskabe, som kun få eller udvalgte medarbejdere har adgang til. På den måde kan du nemt og sikkert opbevare alt fra navne- og nøgleskilte til ID-kort og andre vigtige værdier eller fortrolige forretningsdokumenter.
Ønsker du at sove bedre om natten og skabe mere tryghed for dine medarbejdere, så spørg dig selv om opsætning af f.eks. alarmer og overvågning på matriklen eller i udvalgte lokaler, er en god løsning for dig?
Vis mindre