Find din ordre
Indtast ordrenummer og postnummer for at oprette en reklamation. Du kan finde ordrenummeret på følgesedlen i pakken eller på din faktura. Husk, hvis du har en Lomax konto, kan du altid finde gamle fakturaer under Min konto.
Ofte stillede spørgsmål
Min vare fungerer ikke, som den skal – hvad gør jeg?
Brug formularen her på siden til at oprette en reklamationssag på varen:
- Log ind på din konto, og find den pågældende ordre, eller indtast dit ordrenummer samt det postnummer, som pakken er sendt til
- Vælg det produkt eller de produkter, som ikke fungerer
- Beskriv problemet, og vedhæft også gerne billeder af fejlen
I samarbejde med den relevante partner vil vi forsøge at udbedre fejlen. Derfor kan det ske, at vi henviser direkte til vores partners supportlinje. Dette gælder især for teknologi- og elektronikvarer.
Tak for din henvendelse. Vi vender tilbage hurtigst muligt.
Stadig i tvivl? Lad os hjælpe dig!
Udfyld formularen, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
Vi sidder også klar på telefon
Kontakt os på tlf. 47 36 80 00
Mandag - torsdag 8.00 - 16.30
Fredag 8.00 - 16.00