Ofte stillede spørgsmål
Hvorfor kan jeg få en gave, når jeg handler hos jer?
Hos Lomax er det en tradition, at vores erhvervskunder kan få lov at vælge en gave, når de handler hos os.
Hvordan får jeg min gave?
Du kan nemt og hurtigt få din gave. Når du bestiller på lomax.dk, skal du blot lægge gaven i kurven sammen med dine andre varer. Gaven kan blive sendt for sig selv, men du kan altid følge forsendelsen under ordrestatus.
Jeg har glemt at tilføje gaven til min kurv - hvad gør jeg?
Hvis du har glemt at tilføje gaven til din kurv ved dit seneste køb, er du velkommen til at kontakte os via chat eller på tlf. 47 36 80 00, så vi kan undersøge mulighederne for at få tilføjet gaven til din ordre.
Bliver jeg faktureret for gaven?
Du bliver ikke faktureret for gaven. Den vil dog altid fremgå af ordrefakturaen, som sendes til virksomheden. Her faktureres den som et nulbeløb.
Hvornår kan jeg vælge en gave?
Når du handler for et bestemt beløb, har du altid mulighed for at vælge en gave. Beløbsgrænsen afhænger af den enkelte gave og varierer fra gang til gang. Den fremgår dog altid på de aktuelle gaver.
Gaverne er tidsbegrænsede og afhænger af de enkelte kampagner. Under hver kampagne kan der maks. vælges en gave pr. virksomhed.
Der er et begrænset antal gaver, men hvis en gave bliver udsolgt, så er der mulighed for at finde en erstatningsgave.
Tak for din henvendelse. Vi vender tilbage hurtigst muligt.
Stadig i tvivl? Lad os hjælpe dig!
Udfyld formularen, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
Vi sidder også klar på telefon
Kontakt os på tlf. 47 36 80 00
Mandag - torsdag 8.00 - 16.30
Fredag 8.00 - 16.00