• Fri fragt over 799 kr. ekskl. moms
  •  |  Dag-til-dag levering
  •  | Trustpilot
CSR  |  Omtanke  |  Kundeservice 

Ofte stillede spørgsmål

Hos Lomax er det en tradition, at vores erhvervskunder kan få lov at vælge en gave, når de handler hos os.

Du kan nemt og hurtigt få din gave. Når du bestiller på lomax.dk, skal du blot lægge gaven i kurven sammen med dine andre varer. Gaven kan blive sendt for sig selv, men du kan altid følge forsendelsen under ordrestatus.

Hvis du har glemt at tilføje gaven til din kurv ved dit seneste køb, er du velkommen til at kontakte os via chat eller på tlf. 47 36 80 00, så vi kan undersøge mulighederne for at få tilføjet gaven til din ordre. 

Du bliver ikke faktureret for gaven. Den vil dog altid fremgå af ordrefakturaen, som sendes til virksomheden. Her faktureres den som et nulbeløb.

Når du handler for et bestemt beløb, har du altid mulighed for at vælge en gave. Beløbsgrænsen afhænger af den enkelte gave og varierer fra gang til gang. Den fremgår dog altid på de aktuelle gaver.

Gaverne er tidsbegrænsede og afhænger af de enkelte kampagner. Under hver kampagne kan der maks. vælges en gave pr. virksomhed.

Der er et begrænset antal gaver, men hvis en gave bliver udsolgt, så er der mulighed for at finde en erstatningsgave.

Se de aktuelle gaver.


Der er sket en fejl!

Tak for din henvendelse. Vi vender tilbage hurtigst muligt.

Stadig i tvivl? Lad os hjælpe dig!

Udfyld formularen, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

validateSelect
Navn skal udfyldes.
Skriv venligst den korrekte e-mail.
Feltet skal udfyldes korrekt.
Feltet skal udfyldes korrekt.
Feltet skal udfyldes korrekt.
Hov, husk at skrive noget her
×

Vi sidder også klar på telefon

Kontakt os på tlf. 47 36 80 00

Mandag - torsdag 8.00 - 16.30
Fredag 8.00 - 16.00