Mayland 2025 Life Planner To Do Ugekalender
Spiralkalender med smart og anderledes layout, 1 uge i tværformat på hvert opslag og omslag i karton med elastik
Ugekalender til den kreative
Du får her en kreativ life planner for året 2025. Kalenderen er til dig, der sætter pris på at kunne planlægge din hverdag og have styr på dit liv. Kalenderen kan med fordel bruges som en bulletjournal, og du får rig mulighed for at skabe dine egne lister og sætte kulør på din daglige planlægning. Skriv ugens planer ned, lav madplaner, noter ugens højdepunkter eller track dine træninger – kun fantasien sætter grænser.
Specifikationer:
- Kalender til den kreative
- 1 uge i tværformat pr. opslag
- Gælder for året 2025
- Gælder fra 1/1-2025 til 31/12-2025
- Indeholder: Kalenderskema, månedsoversigter, planlægningslister, flytbare faner, en lomme til løse papirer samt linjerede og prikkede sider
- Spiralindbundet med omslag i karton
- Kalenderskema trykt på FSC®-mærket papir
- Format: 14,8 x 21 cm
Mayland Burde - kalendere til danskerne siden 1900-tallet
Mayland-Burde producerer hvert år millioner af kalendere til alle formål og har siden 1900-tallet leveret kalendere til danskerne. Sortimentet er baseret og sammensat på baggrund af et ønske om et bredt og tidssvarende udvalg af kalendere. Hos Mayland-Burde bestræber man sig nemlig på at imødekomme de forskellige ønsker og behov, der er, når man bruger en kalender, og de har en passion for at kunne levere kalendere, der skaber både glæde og overblik i hverdagen, på jobbet og på studiet.
Bemærk: Billederne kan være vejledende. De viser det rigtige design, men dage og datoer stemmer muligvis ikke overens med det givne år.
Tidligere års varenumre:
- 24227500
- 23227500
- 22227500
- 21227500
- 20227500
Alternative produkter
Produktdetaljer
Varenr. | 25227500 |
---|---|
Mærke | Mayland |
Type | Plannere |
År | 2025 |
Inddeling | Uge |
Farve | Blå |
Certificeringer | FSC-certificeret |
EAN nummer | 5700865227509 |
Produktenheder
Styk | 1 stk. |
---|---|
Karton | 3 stk. |
Ydrekarton | 36 stk. |