• Fri fragt over 799 kr. ekskl. moms
  •  |  Dag til dag-levering
  •  | Trustpilot
CSR  |  Omtanke  |  Kundeservice 

Kontorindretning

Få den indretningsløsning der passer præcis til dine behov

Er det på tide med ny kontorindretning eller skal de gamle lokaler have en makeover? Så står Lomax altid klar til at hjælpe dig og din virksomhed med at føre jeres idéer og behov ud i livet – og vi varetager alle opgaver i processen.

Lomax hjælper med:

  • Rådgivning, planlægning og skitsering af indretningsløsninger
  • Gratis udarbejdelse af 3D-tegninger og justering ud fra jeres tilbagemeldinger
  • Bestilling, levering og montering af jeres nye møbler, når det passer jer

Få den indretningsløsning der passer præcis til dine behov

Er det på tide med ny kontorindretning eller skal de gamle lokaler have en makeover? Så står Lomax altid klar til at hjælpe dig og din virksomhed med at føre jeres idéer og behov ud i livet – og vi varetager alle opgaver i processen.

Lomax hjælper med:

  • Rådgivning, planlægning og skitsering af indretningsløsninger
  • Gratis udarbejdelse af 3D-tegninger og justering ud fra jeres tilbagemeldinger
  • Bestilling, levering og montering af jeres nye møbler, når det passer jer
Der er sket en fejl!

Tak for din henvendelse - vi vender snart tilbage!

Navn skal udfyldes.
Skriv venligst den korrekte e-mail.
Feltet skal udfyldes korrekt.
×

Den bedste hjælp - fra start til slut

Kontakt
Tegning

1. Kontakt og dialog

Behov og ønsker afdækkes

2. Overblik

Du modtager 3D-tegninger

Akustik
Levering

3. Unik løsning

Vi skaffer det der skal til

4. Bestilt og leveret

+ evt. monteret

Kontakt
Tegning
Akustik
Levering
Kontakt

1. Kontakt og dialog

Behov og ønsker afdækkes

Tegning

2. Overblik

Du modtager 3D-tegninger

Akustik

3. Unik løsning

Vi skaffer det der skal til

Levering

4. Bestilt og leveret

+ evt. monteret

1. Kontakt og dialog

Behov og ønsker afdækkes

2. Overblik

Du modtager 3D-tegninger

3. Unik løsning

Vi skaffer det der skal til

4. Bestilt og leveret

+ evt. monteret

Eksperter i kontorindretning

Lomax’ team af indretningskonsulenter er specialiseret i kontorindretning, og har mange års erfaring med at indrette arbejdspladser. Så lad os hjælpe dig med at skabe de bedste rammer for succes i din virksomhed.

Gennem årene har vi rådgivet og udført opgaver for et væld af danske virksomheder, både store og små - og vi kan også hjælpe dig. Uanset hvilke ønsker og behov du og din virksomhed har, hjælper vores ekspertteam jer nemt og hurtigt i mål.

Udfyld kontaktformularen med det samme og bliv kontaktet af vores indretningsteam.

indretning
indretning

Eksperter i kontorindretning

Lomax’ team af indretningskonsulenter er specialiseret i kontorindretning, og har mange års erfaring med at indrette arbejdspladser. Så lad os hjælpe dig med at skabe de bedste rammer for succes i din virksomhed.

Gennem årene har vi rådgivet og udført opgaver for et væld af danske virksomheder, både store og små - og vi kan også hjælpe dig. Uanset hvilke ønsker og behov du og din virksomhed har, hjælper vores ekspertteam jer nemt og hurtigt i mål.

Udfyld kontaktformularen med det samme og bliv kontaktet af vores indretningsteam.

Der er sket en fejl!

Tak for din henvendelse - vi vender snart tilbage!

Navn skal udfyldes.
Skriv venligst den korrekte e-mail.
Feltet skal udfyldes korrekt.
×
Hunkemoller
Kundeudtalelse: Anne Jensen, Hunkemöller

”Heldigvis har Lomax jo lidt forskelligt i forhold til prisklasser, så vi kunne skrue lidt op og lidt ned - så det passede lige præcis til budgettet.”

AgoVision
Kundeudtalelse: John Kristensen, AgroVision

”Vi er ikke gode til indretning, men det er Lomax. Den personlige relation, som blev skabt, gjorde det til en rigtig god oplevelse”

Få hjælp med kontorindretning og gode tilbud på møbler

Som totalleverandør af både kontorindretning i virksomheder og alt indenfor møbler, kan vores rådgivere hjælpe dig hele vejen – lige fra de indledende overvejelser til montering af nyt lækkert inventar.

Vi hjælper dig med indretning af:

  • Kontorlokaler
  • Mødelokaler
  • Kontorarbejdspladser
  • Lounge- og fællesområder
  • Receptioner og venteværelser
  • Kantiner
  • Butikslokaler

Bliv kontaktet, så vi kan hjælpe dig med et gratis og uforpligtende tilbud på indretningshjælp til din virksomhed.

Få hjælp med kontorindretning og gode tilbud på møbler

Som totalleverandør af både kontorindretning i virksomheder og alt indenfor møbler, kan vores rådgivere hjælpe dig hele vejen – lige fra de indledende overvejelser til montering af nyt lækkert inventar.

Vi hjælper dig med indretning af:

  • Kontorlokaler
  • Mødelokaler
  • Kontorarbejdspladser
  • Lounge- og fællesområder
  • Receptioner og venteværelser
  • Kantiner
  • Butikslokaler

Bliv kontaktet, så vi kan hjælpe dig med et gratis og uforpligtende tilbud på indretningshjælp til din virksomhed.

Kontakt mig

Bliv kontaktet af en af vores indretningseksperter

Kontakt mig

Bliv kontaktet af en af vores indretningseksperter

Ofte stillede spørgsmål om kontorindretning

Hos Lomax kan du dog få en komplet arbejdsstation fra omkring 5.000 kr. ekskl. moms. Prisen på kontorindretning varierer dog og afhænger af din virksomheds behov og ønsker. Den påvirkes bl.a. af, hvor mange kontorarbejdspladser du har behov for, hvilket inventar og møbler du vælger m.m.

Ja. Kontorindretning er vigtig, da indretningen af kontoret påvirker medarbejdere. Faktisk har god kontorindretning positiv indflydelse på både arbejdsmiljø og trivsel i din virksomhed.

Når du indretter kontor, er det vigtigt at have fokus på, at du og dine kolleger har tilstrækkelig plads til at bevæge jer og har adgang til ergonomiske arbejdsredskaber, og at der er et korrekt arbejdslys samt god akustik og indeklima i lokalet.

Ja. Som arbejdsgiver og virksomhed findes der en række regler og krav til bl.a. indretning, lys, støj og luftkvalitet, der skal opfyldes, når du indretter en eller flere kontorarbejdspladser. Bliv klogere på reglerne her.

Ofte stillede spørgsmål om kontorindretning

Hvad koster kontorindretning?

Hos Lomax kan du dog få en komplet arbejdsstation fra omkring 5.000 kr. ekskl. moms. Prisen på kontorindretning varierer dog og afhænger af din virksomheds behov og ønsker. Den påvirkes bl.a. af, hvor mange kontorarbejdspladser du har behov for, hvilket inventar og møbler du vælger m.m.

Er kontorindretning vigtig?

Ja. Kontorindretning er vigtig, da indretningen af kontoret påvirker medarbejdere. Faktisk har god kontorindretning positiv indflydelse på både arbejdsmiljø og trivsel i din virksomhed.

Hvordan indretter man kontor? 

Når du indretter kontor, er det vigtigt at have fokus på, at du og dine kolleger har tilstrækkelig plads til at bevæge jer og har adgang til ergonomiske arbejdsredskaber, og at der er et korrekt arbejdslys samt god akustik og indeklima i lokalet.

Er der regler for indretning af kontorarbejdsplads?

Ja. Som arbejdsgiver og virksomhed findes der en række regler og krav til bl.a. indretning, lys, støj og luftkvalitet, der skal opfyldes, når du indretter en eller flere kontorarbejdspladser. Bliv klogere på reglerne her.